A weboldal sütiket használ süti annak érdekében, hogy javítsuk az látogatói élmény.
A „Mindet elfogadom” gombra kattintva elfogadja a mi süti tájékoztató.
A „Beállítások” gomb segítségével kiválaszthatja, mely cookie-kat szeretné engedélyezni.

Munkáink

Az Optimal Marketingnél célunk hogy a tökéletes mérés segítségével összekössük vállalkozását az online és az offline térrel.

Kiemelt munkánk

Digital Passion SEO élmény, Laptopon a weboldallal

Az egyik webáruház ecommerce vezetőjeként az első hónapban azzal szembesültem, hogy az akkori ügynökség hatalmas, sok milliós havi büdzsével is 2,4-es ROAS-t produkált. A riportjuk tele volt vanity metrikákkal (X százezren megtekintették a múlt hónapban a videót, meg hasonlók).

A lényeges adatokról az akkori ügynökség nagyvonalúan az hallgatott (mint konverziós költség, konverziós arány, ROAS, stb). Mivel a webshop erősen támaszkodott a PPC-re, így veszélybe került a tervem, és egy olyan szakembert kerestem, aki érti az üzleti logikát, stratégiában gondolkodik, szakértői tanácsot ad és az eredményeket szállítja. Ákos a második hónapban felvitte a ROAS-t 6-osra és kezdett életjeleket mutatni a webáruház, és végül sikerült túlteljesíteni a tervemet!

Az Ákos riportja kifejezetten részletes, minden fontos adatot látunk benne, konverziós költség, konverziós arány ROAS, CPC. És ami különösen fontos nemcsak csatornánként látjuk a számokat, hanem kampány szinten, amivel idáig még nem találkoztam.

A GA3 kivezetés és a cookie adatok teljes elvesztése után kértük fel Ákost, hogy állítsa be a GA4 ecommerce- és a szerver oldali méréseket. A beállítások után a ROAS elérte az elképesztő 10-11-es értéket. És nem ez kampány eredménye, hanem összesítetten az összes kampányé!

Ha valós eredményeket szeretne mellébeszélések nélkül, akkor megtalálta a tökéletes partnert Ákos személyében!

Előtte-utána

Előtte képUtána kép

Eredményeink számokban

0

sikeres projekt

0

millió forint kezelése naponta

0

iparági tapasztalat

Rólunk mondták