Az Optimal Marketingnél célunk hogy a tökéletes mérés segítségével összekössük vállalkozását az online és az offline térrel.
„Az egyik webáruház ecommerce vezetőjeként az első hónapban azzal szembesültem, hogy az akkori ügynökség hatalmas, sok milliós havi büdzsével is 2,4-es ROAS-t produkált. A riportjuk tele volt vanity metrikákkal (X százezren megtekintették a múlt hónapban a videót, meg hasonlók).
A lényeges adatokról az akkori ügynökség nagyvonalúan az hallgatott (mint konverziós költség, konverziós arány, ROAS, stb). Mivel a webshop erősen támaszkodott a PPC-re, így veszélybe került a tervem, és egy olyan szakembert kerestem, aki érti az üzleti logikát, stratégiában gondolkodik, szakértői tanácsot ad és az eredményeket szállítja. Ákos a második hónapban felvitte a ROAS-t 6-osra és kezdett életjeleket mutatni a webáruház, és végül sikerült túlteljesíteni a tervemet!
Az Ákos riportja kifejezetten részletes, minden fontos adatot látunk benne, konverziós költség, konverziós arány ROAS, CPC. És ami különösen fontos nemcsak csatornánként látjuk a számokat, hanem kampány szinten, amivel idáig még nem találkoztam.
A GA3 kivezetés és a cookie adatok teljes elvesztése után kértük fel Ákost, hogy állítsa be a GA4 ecommerce- és a szerver oldali méréseket. A beállítások után a ROAS elérte az elképesztő 10-11-es értéket. És nem ez kampány eredménye, hanem összesítetten az összes kampányé!
Ha valós eredményeket szeretne mellébeszélések nélkül, akkor megtalálta a tökéletes partnert Ákos személyében!„
sikeres projekt
millió forint kezelése naponta
iparági tapasztalat
CEO,e-commerce, SEO, Digital Passion https://digital-passion.hu/
CEO, SEO, SEO&Szöveg https://seo-szoveg.hu/